Huisartsenpraktijk Teunissen

Huisartsenzorg

uit 7 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

32 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
16 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Gewoon toppers. Het gehele team.

9.2
15 juli 2020 - Geplaatst door de redactie

Vraag om b12 spuit ... zeggen ze moet je vanmidag maar weer bellen ... Bel he later terug dan zeggen ze kan komen moet wel mond kapje voor als je komt

3.8
23 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Dr Teunissen is een hele fijne arts . Maar ook alle anderen artsen zijn zeer prettig luisteren goed goede advies. De praktijk ondersteuner dhr Drenth echt geweldig

8 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Zowel Dr. Teunissen als Dr. Schilstra zijn goede artsen, ze luisteren altijd en geven uitstekende zorg en advies. Een top praktijk.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Teunissen - Deventer

Beste patient, dr. Schilstra en ik zijn erg blij dat u zo tevreden bent. Heel erg bedankt voor deze fijne beoordeling !
9.5
25 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Morgen om 12 uur gebeld onze zoon met ontstoken oog moet maar foto per mail sturen. Vervolgens krijgen ze mail niet binnen 3 uur weer gebeld niks binnen weer foto gestuurt opnieuw weer gebeld weer...

2.8
12 mei 2018 - Geplaatst door de redactie

Betrokken huisarts en prettig in de omgang. Heeft veel voor mij gedaan.

9.7
23 augustus 2016 - Geplaatst door de redactie

Zeer kundige betrrokken huisarts en zeer prettige medewerksters, fijne locatie.

1 augustus 2016 - Geplaatst door de redactie

Super dokter die de tijd voor je neemt .. Zeker aan te raden.

7.0
3 juli 2016 - Geplaatst door de redactie

fijne huisarts en assistente huisarts luistert goed naar de patient neemt de tijd en stuurt je door als hij het niet vertrouwd. Kortom ik ben zeer tevreden over de praktijk, jammer dat de dokter de...

15 maart 2016 - Geplaatst door de redactie

Ik ben serieus genomen in mijn klachten en er is goed naar mij geluisterd.

8.5
4 maart 2016 - Geplaatst door de redactie

Van der Torre krijgt van mij een nul/0, geen 1 helaas kon niet lager bij deze. Van maart 2015 tot oktober 2015 heeft hij verkeerde diagnoses gesteld. Ik moest altijd bellen om de uitslagen. Ik kreeg...

1.0
8 juni 2015 - Geplaatst door de redactie

zowel de huisarts als assistentie zijn echt toppie mensen die niet alleen qua studie achter hun beroep staan maar zeer zekers als mens, ze zijn eerlijk en oprecht, deskundig en draaien er niet omheen.

20 november 2014 - Geplaatst door de redactie

Deze huisarts heeft mij altijd goed geholpen. Luistert goed, geeft advies, verwijst door indien nodig, ook op verzoek, denkt mee, enz.

10 november 2014 - Geplaatst door de redactie

Assitente die is Dunja ,ja die is echt super leuke.... Huisarts ook en doen de werk goed hoor

23 juli 2014 - Geplaatst door de redactie

Super arts luister goed en neemt de rijd voor je

7 mei 2014 - Geplaatst door de redactie

Super leuke assistente en huisarts!

6 maart 2014 - Geplaatst door de redactie

Erg tevreden en een professionele huisarts.

9.2