Huisartsenpraktijk Teunissen

Huisartsenpraktijk

Nico Bolkesteinlaan 1 7416 SB Deventer

Waardering van Huisartsenpraktijk Teunissen - Deventer op 4 maart 2016

Kanker

Van der Torre krijgt van mij een nul/0, geen 1 helaas kon niet lager bij deze. Van maart 2015 tot oktober 2015 heeft hij verkeerde diagnoses gesteld. Ik moest altijd bellen om de uitslagen. Ik kreeg geen duidelijke uitleg van uitslagen. Uiteindelijk bleek ik baarmoederkanker en Lymfeklierkanker te hebben en zelfs dit vertelde hij niet daar was hij te laf voor. Op 19 november 2015 ben ik geopereerd. Heeft me pas op 1 december opgebeld en wist niet dat ik al geopereerd was, hoewel hij vanaf de begin oktober 2015 op de hoogte van mijn toestand als patiënt is gehouden. Schande hoe hij met mij als patiënt is omgegaan en dat mag zich huisarts noemen?!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Teunissen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.