Zorgpunt Wijchen, Huisartsenpraktijk van Oorschot

Huisartsenpraktijk

Europaplein 3 6602 GV Wijchen

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Zorgpunt Wijchen, Huisartsenpraktijk van Oorschot over:

Waardering van Zorgpunt Wijchen, Huisartsenpraktijk van Oorschot - Wijchen op 20 september 2018

Arts was niet aanwezig op het afgesproken tijdstip, medewerker wist niet waar arts uithing, heb een 45 min gewacht waarna medewerker voorstelde afspraak te verzetten.Ik heb aangeven dan een afspraak te willen met een andere arts. Bij de nieuwe afspraak bleek na een uur wachten dat ik alsnog een afspraak had bij dezelfde arts die eerder niet was komen opdagen. Uiteindelijk bij een arts terecht gekomen, die niet eens excuus aanbood voor de ontstane situatie en die nauwelijks tijd of aandacht voor me had en me zo snel mogelijk de deur uit wilde werken, waarschijnlijk omdat het in haar pauze tijd was.  Dit is niet de eerste keer dat ik de indruk krijg dat geen van de artsen bij deze praktijk kundig zijn en daarnaast moet je altijd heel lang wachten.Ik overweeg een andere huisarts te zoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgpunt Wijchen, Huisartsenpraktijk van Oorschot? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.