Waardering van Huisartsenpraktijk Timmer Almelo - Almelo op 16 september 2011

5.7

De huisarts zou echt veel meer aandacht moeten besteden aan meer contact- mogelijkheden. Als ik om 10.05 uur bel om een afspraak te maken word ik door de assistente gewezen op de afspraken tijden, een afspraak voor een week later kan ik ook niet maken. Dus ik kan nooit een afspraak maken want ik werk. Op woensdagmiddag, avonduren is de praktijk ook gesloten. En voor spreekuren o.a. telefonisch zijn ook regels voor. Ook word de praktijkwebsite niet bijgehouden (van dokterpro) De huisarts huurt ook regelmatig huisartsen in terwijl de client daarover niet telefonische over geinformeerd word door de ass. Complimenten is dat de huisarts met veel respect en aandacht een oplossing probeert te zoeken. Ze is erg kundig en durft ook eerlijk te zijn als het moet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Timmer Almelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.