Waardering van Huisartsenpraktijk Timmer Breda - Breda op 14 maart 2019

4.0

Geen fijne huisarts. Mijn partner en ik komen er zelden maar als een van ons een keer een afspraak heeft geeft deze huisarts ons het gevoel dat we  lastige patiënten zijn die iedere week voor iets onbenulligs komen.  Komt ongeïnteresseerd over. Werkt het consult zo snel mogelijk af, blijkbaar om niet uit te lopen. Tegen mijn partner heeft hij vorige week wel zes keer gezegd dat ie maar 10 minuten had, terwijl hij toch had kunnen weten dat mijn partner voor meerdere klachten kwam. Waarom er dan geen dubbele afspraak is ingepland begrijpt mijn partner niet. We voelen ons niet serieus genomen. We zijn niet meer zo piepjong, we hopen gezond te blijven want eigenlijk willen we helemaal niet meer bij deze huisarts komen. De vorige huisarts die met pensioen is, was een zeer betrokken, empathische arts die je als mens bejegende. Deze arts geeft je het gevoel een nummer te zijn, en geen mens. We willen het liefst een andere huisarts maar alle huisartsen die we tot nu toe benaderd hebben, nemen geen nieuwe patiënten meer aan. Over de kundigheid van deze arts kunnen we niet oordelen, maar zijn houding staat ons ontzettend tegen. Ik moet er niet aan denken dat deze arts ons in de toekomst misschien moet begeleiden in onze laatste levensfase, dus we blijven zoeken naar een andere huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Timmer Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.