Huisartsenpraktijk Ubbens en Statius Muller

Huisartsenpraktijk

Kuipersstraat 151 A 1073 ER Amsterdam

Waardering van Huisartsenpraktijk Ubbens en Statius Muller - Amsterdam op 30 december 2019

Me nooit gehoord en gezien gevoeld in deze praktijk. Alles zou wel overgaan als ik wat lekkerder in m'n vel zat, of wat langer wachtte. Mijn medische gegevens zijn zonder overleg gedeeld met de VU, waar ik pas achter kwam toen ik van diezelfde VU een brief kreeg dat mijn huisarts me had opgegeven voor een onderzoek naar somatisch onverklaarbare klachten. Jarenlang moe, ziek, zwak en misselijk rondgelopen, en elke keer kreeg ik hier het gevoel dat ik zeurde en lastig was. Toen er eindelijk plek was bij de praktijk van mijn keuze, ben ik meteen overgestapt. Binnen twee weken bleek dat ik lichte astma heb, en met wat medicijnen is dat prima onder controle te houden en voel ik me weer fit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Ubbens en Statius Muller? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.