Waardering van Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 11 september 2019

Heb hier een ooglidcorrectie laten doen en ben super tevreden over alles vanaf het eerste intake(die je trouwens direct met de arts hebt) ook erg fijn vond ik, en je ziet direct wat het resultaat wordt en geen woord gelogen. Tijdens de ingreep werd alle tijd voor je genomen en het werd heel precies afgetekend,  De dag erna word je zelfs nog gebeld door de arts hoe het nu gaat, heb vandaag nacontrole gehad en ben super tevreden met het resultaat geen droge ogen meer, geen opmerkingen ben je moe of boos mijn uitkijk is een stuk frisser, en hoef niet meer mijn hoofd omhoog te doen om onder de  hangende oogleden naar het beeldscherm te kijken op het werk, zou het zo weer doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.