Waardering van Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 11 september 2019

9.8
  • Oogaandoeningen

Na een zeer prettig intake gesprek kon ik 2 weken later al terecht voor de ingreep ( boven ooglid correctie). Vanuit mijn eigen medische achtergrond kon ik direct merken dat Dr. van Bracht zeer deskundig is in de uitleg en voorbereiding op de ingreep en jarenlange ervaring heeft in de uitvoering ervan. Ook beschikt hij over de juiste opleidingen en trainingen hiervoor. De ingreep zelf is mij erg meegevallen en ik ben erg blij met het resultaat, wordt zelfs 15 jaar jonger geschat dan dat ik daadwerkelijk ben, mooi meegenomen. Ik raad de ingreep door Dr. van Bracht daarom bij iedereen aan, niet twijfelen maar doen!

Bent u of werkt u voor Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.