Waardering van Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 21 november 2019

9.7

Na jaren van twijfel de stoute schoenen aangetrokken. Intake bij Van Bracht. Hier ben ik goed voorgelicht en er werd ruimschoots de tijd voor mij genomen. Nog steeds durfde ik het eigenlijk niet aan. Na een jaar heb ik weer een afspraak gepland en heb ik mijn oogleden laten corrigeren. De ingreep is mij meegevallen. Vervolgens heb ik mij erg veel zorgen gemaakt over het eindresultaat. Je laat toch vrijwillig in je "snijden". Na een week heb ik een kleine bloeding gehad bij een hechting. De nazorg door Van Bracht was uitstekend. Hij kon mij geruststellen en gaf aan dat ik ten allen tijde contact met hem kon opnemen. Gelukkig is dit niet nodig geweest. Na drie maanden ben ik voor controle geweest. Met het huidige resultaat ben ik zeer tevreden. Voor mij is er veel moed voor nodig geweest om dit aan te durven. Nu zeer blij dat ik het heb gedaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.