Waardering van Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 18 oktober 2019

Na telefonische afspraak een zeer uitgebreide intake gehad waarbij er genoeg tijd was om vragen te stellen. De ingreep (ooglidcorrectie aan beide ogen) verliep uitstekend en zonder noemenswaardige pijn. Er werd telkens gevraagd hoe het ging en hoe ik me voelde. Na een week zijn de hechtingen pijnloos verwijderd. Het eindresultaat vind ik prachtig geworden en helemaal zoals ik het in gedachten had. Ik wil eindigen met te zeggen dat vooral de openheid in de gesprekken tijdens de intake en ook bij de nacontrole mij zeer goed zijn bevallen. Ik raad deze arts en kliniek dan ook ten zeerste aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.