Waardering van Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo - Drachten op 15 november 2019

9.3

Na wat aarzeling en moed ging ik naar huisarts Mark van Bracht.was gelijk op mijn gemak gesteld door hem. Alle medische vragen beantwoord en een gesprek over hoe het zou worden. Afspraak gemaakt voor de behandeling. Wordt goed rekening gehouden met het tijdstip van behandeling. Na een oog behandeld te hebben voelde ik al met een dat de zwaarte van het ooglid een beter was. Ze stellen je erg op je gemak. Daarna het andere oog. Toen ik opgehaald werd door mijn dochter voelde ik me al een stuk beter en mooier. De volgende dag belde de dokter of alles goed ging. Je kon ook zelf bellen als er iets was. Al met al een hele goede ervaring. Ben erg tevreden. Pluim op zijn hoed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk van Bracht & Dorgelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.