Waardering van Huisartsenpraktijk Van Holten - Oss op 31 december 2017

4.5

Plaatsvervangend huisarts Van Holten zou op huisbezoek komen bij mijn vader van 90. Het was druk, maar hij zou de volgende dag of de dag erop gegarandeerd verschijnen, aldus de assistente, die zowel het telefoonnummer van mijn vader, als dat van mij had. Zij adviseerde ook een huisbezoek, gezien de medische geschiedenis van mijn vader. De eerste dag was het blijkbaar niet gelukt, dus belde ik een dag later nog eens voor de zekerheid naar de praktijk. Dezelfde assistente bevestigde dat mijn vader voor die dag echt op de lijst stond. De dokter is wederom niet verschenen en heeft niets laten horen. Mijn vader was overstuur. Ik heb ‘s avonds de huisartsenpost moeten bellen om het op te lossen. Die is eigenlijk alleen voor spoedgevallen, maar begrepen de noodvraag meteen en waren binnen een kwartier ter plaatse.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Van Holten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.