Waardering van Huisartsenpraktijk van Leeuwen & Linders - Den Haag op 11 februari 2013

8.8

Beide huisartsen zijn zeer adequaat in het stellen van juiste diagnose. Vriendelijke benadering en niet meteen een receptenbriefje schrijven maar aandachtig luisteren naar problemen.Nemen de tijd voor de patient indien dit nodig is. Ik ben al lang patient van beide artsen. Vorig jaar heeft een van de artsen mij telefonisch meteen doorgestuurd naar de SEH omdat ik een CVA (bloeding) had, wat eerder in het ziekenhuis niet onderkend was. Aan een paar woorden van mij had mijn arts al genoeg om te weten wat er aan de hand was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk van Leeuwen & Linders? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.