Waardering van Huisartsenpraktijk van Leeuwen & Linders - Den Haag op 24 augustus 2012

4.8

Reeds 20 jaar kwam ik bij deze huisarts. Zakelijke benadering. Wordt niet meer gedaan dan nodig. Erg belangrijk om duidelijk te zijn in wat klachten en wensen zijn. Er wordt weinig tot niet doorgevraagd door de arts en erg passieve opstelling om nader onderzoek te doen. De bejegening door 'de afdelingsassistente' met name de echtgenote van dhr Van Leeuwen, komt op mij uitermate onvriendelijk, en soms zelfs op het hufterige af, over. Dat was de druppel vandaag om nu maar is een huisarts dichterbij te zoeken. Bij het afscheid vandaag geen enkele vraag of iets van empathie gemerkt,maar wederom die (te) zakelijke houding. Nog langs 'de afdelingsassistente' om een poging te doen haar een hand en uitleg te geven, echter ieder fantsoen en beschaving ontbrak (en ontbreekt) bij deze dame. Ze keurde mij geen blik waardig en een hand....al helemaal niet. Volledig afgeknapt op deze huisartsenpraktijk! Het kan beslist anders, beter en klantvriendelijker!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk van Leeuwen & Linders? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.