Huisartsenpraktijk Van Peer

Huisartsenpraktijk

Bunderstraat 10 6442 XA Brunssum

Waardering van Huisartsenpraktijk Van Peer - Brunssum op 3 oktober 2017

Spataders

Dokter Peer is momenteel hopelijk maar tijdelijk afwezig en de praktijk word nu waargenomen door een vrouwelijke huisarts.  Daar ik last had van een opgezet onderbeen stuurde zei me door naar een  dermatoloog.  Na wat onderzoeken in het ziekenhuis kwamen ze tot de conclusie dat 1 ader de kleppen defect waren , en hebben ze de ader dicht gebrand.  Nu na 3 jaar heb ik eindelijk  geen last meer van een onrustig onderbeen en ben ik deze vrouwelijke huisarts die momenteel de  waarnemer is in de praktijk dankbaar dat ze me me meteen heeft doorgestuurd. Tevens vind dokter van Peer ook een kei van een vent. Alleen het gebouw wat ze betrokken hebben dat sprak me totaal  niet aan , maar goed ik ga voor mijn gezondheid en niet voor een gebouw. Tevens een dik compliment voor de uiterst vriendelijke assistentes die er werkzaam zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Van Peer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.