Waardering van Huisartsenpraktijk Verbrugge en Eversdijk - Lewedorp op 30 januari 2017

7.7
  • Infectieziekten

Ik ben nu ruim 12 jaar patiënt bij deze huisartsenpraktijk, met als vaste huisarts dr. Eversdijk. Ik heb echter beide artsen verscheidene keren nodig gehad. Mijn voorkeur gaat uit naar dr. Eversdijk. Zij is zeer behulpzaam en meelevend geweest gedurende moeizame periodes (reuma, fibromyalgie, burn-out). Goede begeleiding gehad en correcte beoordeling van verschillende medische situaties, o.a. bij infecties. Grote nadeel: lopen beide vaak uit, soms behoorlijk lang. Vriendelijke en goede dokters- en apothekersassistentes. Heb nooit problemen ervaren bij deze huisartsenpraktijk en hun medewerker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Verbrugge en Eversdijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.