Waardering van Huisartsenpraktijk Warga - Wergea op 16 juli 2019

3.8

Zorgelijk over deze praktijk is, is het enorme verloop in deze huisartsenpraktijk.Wat voor betekenis heeft het als er na een paar maanden een goed functionerende huisarts weer vertrekt? Deze praktijk loopt inmiddels al meer dan vijftien jaar en vanaf het begin is dit het zorgelijke beeld. Wat heeft dit voor invloed voor de continuïteit en de patiëntenzorg? Inmiddels wordt de praktijk al enkele jaren gevoerd vanuit bouwketen. Het verbouwen van de bestaande praktijk vind maar geen aanvang.  Een afspraak maken en langs kunnen komen lukt soms pas na een week. Ook de bereikbaarheid van de telefoon laat te wensen over.  Als bewoner van Warten maak ik me ernstig zorgen over de geboden zorg en de praktijkvoering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Warga? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.