Waardering van Huisartsenpraktijk Waspik - Waspik op 12 november 2018

1.5

Helaas alleen maar nare ervaringen gehad. Wegens verhuizing gekozen voor de huisartsenpraktijk in ons dorp. Op zich zijn de huisartsen wel oke, maar een afspraak maken is een ramp. De wachttijden zijn overigens ook verschrikkelijk. Een jaar of twee geleden met een baby van 4 weken oud 1,5 uur zitten wachten terwijl ik gewoon die ochtend een afspraak had gemaakt. Niemand kon ons iets vertellen hoe lang het nog ging duren en waarom het zo lang duurde. Afgelopen jaar had ik een ontstoken ooglid en hier hebben ze me 6 weken mee laten lopen terwijl een net bevallen was van ons tweede kind. Ons oudste kind heeft het helaas ook over gekregen en heeft ook ruim 2 weken met een ontstoken ooglid gelopen. Na drie keer bellen in 6 weken tijd eindelijk een zalfje gekregen. Zo kreeg ik ook 12 weken na mijn bevalling afgelopen jaar een baarmoedelijke bloeding. Bel je de huisartsassistente om 09:00 uur en zeg je duidelijk dat het niet de eerste menstruatie is. Krijg je alleen te horen dat ze je aan het eind van de dag terug bellen. Terwijl je op dat moment gewoon een bloeding hebt. Toch maar de verloskundige gebeld. Die stond binnen 10 minuten op de stoep omdat het spoed was! Je word hier op geen enkele manier gehoord! Bedankt voor de verschrikkelijke ervaring met deze huisartsenpraktijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Waspik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.