Waardering van Huisartsenpraktijk Waspik - Waspik op 26 juni 2017

2.0
  • Hypothyreoïdie

Ik ben nog best jong maar belde laats paar maanden geleden voor mijn rug en zonder mij te zien krijg ik diclofornac hij zei dat t niks voorstelde en ben daarna zelf maar naar een therapeut gegaan en die zei dat ik zwelling op me onderrug heb en dat alles helemaal vast gespannen stond dus dat was fout gehandeld en had nu een week geleden een afspraak omdat ik paar keer zomaar flauw ben gevallen uit het niks en blijkbaar klopte mijn hart ook te snel en ik heb al 112microgram voor mijn medicijnen en nu is het verhoogd naar 125 microgram terwijl hartkloppingen als bijwerking staat maar ik wordt niet serieus genomen met mijn klachten en met helemaal niks eigenlijk krijg het gevoel alsof ze mij een grapje vinden

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Waspik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.