Waardering van Huisartsenpraktijk Yn Sicht - Hurdegaryp op 1 november 2018

• Hart- en vaatziekten

Met verbazing heb ik de onderstaande negatieve berichtgeving gelezen. Ik heb zelf hele andere ervaringen met deze praktijk. Als je naar de huisartsenpraktijk kijkt dan heeft er in de afgelopen jaren een zeer sterke kwaliteitsverbetering plaatsgevonden. Er is een grote betrokkenheid en wij hebben de ervaring een deskundig oordeel van zowel de huisartsen, de praktijkondersteuners en de assistentes te krijgen. Zeuren over veranderingen die doorgevoerd zijn doet geen enkel recht aan dit kundige personeel. Mijn ervaring is dat de mensen open staan voor feedback en prima meedenken met de patiënten. Voor de praktijk; ga zo door! Voor de inwoners van Hurdegaryp en omstreken; bekijk de wereld eens met een positieve blik, wees eerlijk, open en toekomstgericht, daar wordt de wereld een stuk leuker van!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Yn Sicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.