Huisartsenpraktijk Zonneoord

Huisartsenpraktijk

Zonneoord 288 H 2544 KM Den Haag

Waardering van Huisartsenpraktijk Zonneoord - Den Haag op 23 juli 2014

Na overleg met de specialist blijkt dat mijn huisarts teveel afschuift richting verantwoordelijkheid van de specialist, zoals eenvoudige controles, die noodzakelijk zijn bij medicijngebruik. Zo beland je als patient in een vacuum en word je van kastje naar de muur gestuurd vind ik. Ik heb het gezien in deze praktijk, met name ook vanwege die verschrikkelijke buffer van de assistentes die je eerst moet passeren, maar die, denk ik, geinstrueerd zijn door de huisartsen.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Zonneoord - Den Haag

Geachte patienten,
Zoals u hieronder kunt lezen is de bereikbaarheid van Huisartsenpraktijk Zonneoord vaak niet naar tevredenheid van patiënten. Met name de lange wachttijden aan de telefoon zijn een bron van irritatie. De medewerkers van het Zonneoord zijn zich al enige tijd bewust van de matige performance op dit gebied. Dit is voor ons de reden geweest om de afgelopen jaren meer aandacht hieraan te besteden.
Onder andere dmv nascholingen en coaching on the job proberen we onze assistentes u op een adequate en correcte wijze te woord te laten staan. Verder trachten we door uitbreiding van ons personele bestand de wachttijden terug te dringen.Helaas blijkt op sommige spits-momenten de telefoondrukte nog erg groot te zijn.
We hopen dit verder te ondervangen door u binnenkort de mogelijkheid te bieden om voor minder-urgente zaken uw telefoonnummer in te spreken, zodat we u op een rustiger moment kunnen terugbellen. Verder zijn we bezig om de mogelijkheden te onderzoeken u afspraken via het internet te kunnen laten maken.
Mocht u, ondanks onze inspanningen om u beter van dienst te zijn, toch niet tevreden zijn, dan bent u van harte welkom om ons dit te melden. De praktijkmanager of uw huisarts zal zeker bereid zijn u hierover te woord te staan.

Namens alle huisartsen en medewerkers van huisartsenpraktijk Zonneoord.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Zonneoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.