Waardering van Huisartsenpraktijk Zwaan-Gagenel - Baarn op 3 augustus 2012

2.5

Het maken van een afspraak wordt vrijwel onmogelijk gemaakt door lange wachttijden aan de telefoon en de vele afwezigheid van de doktoren. De praktijk bevindt zich in ziekenhuis van Baarn, wat schoon oogt en netjes is onderhouden. De doktoren zijn in je geïnteresseerde als persoon en laten dat ook blijken. De assistent kan wel kortaf doen als je het niet eens bent met een voorgestelde tijd voor een afspraak. Er wordt geluisterd naar je probleem, echter wordt er laconiek op gereageerd, alsof het allemaal zo ernstig niet is. Je krijgt het gevoel niet serieus genomen te worden. Je moet zelf door blijven vragen om antwoorden er uit te trekken, en zelfs dan, als je de praktijk verlaat heb je het idee dat je met een kluitje in het riet bent gestuurd, omdat je gewoonweg nog steeds niet goed weet waar je aan toe bent. Bij het vragen naar een specifiek medicijn (herhalingsrecept) kreeg ik een variant hiervan toegediend, waar ik veel minder goed op reageer. Door verdere onduidelijkheden in de zelf uit te voeren behandeling heb ik ook nog drie keer terug moeten komen voor hetzelfde euvel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Zwaan-Gagenel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.