HuisartsenZorg Groeneweg

Huisartsenpraktijk

Groeneweg 46 6871 DD Renkum
0317-312439 (Jol), 0317-312501 (Van Andel)

Waardering van HuisartsenZorg Groeneweg - Renkum op 2 mei 2019

Het maken van een afspraak bij één van de huisartsen is erg moeilijk. Bijna altijd krijg je een afspraak bij een assistente of verpleegkundige. Daardoor voel ik me niet serieus genomen met de hoeveelheid klachten die ik heb en medicijnen die ik gebruik. Ik ben bij verschillende specialisten onder behandeling, de huisarts zou hier een overkoepelende functie moeten hebben maar die krijg ik helaas nooit te zien. De laatste keer gaf ik aan dat ik wel graag een afspraak bij de huisarts zelf wil, waarop de assistente zeer geïrriteerd reageerde en vroeg waarom dat nodig is, want ze hebben het druk. Ondanks dat een specialist me naar de huisarts stuurde heb ik nu alsnog een afspraak bij een assistente. Ik vind dit zeer slechte zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor HuisartsenZorg Groeneweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.