Waardering van Huisartspraktijk A.J.M. Sweere - Bergen op Zoom op 4 november 2017

5.3

De Arts is vaak niet zelf aanwezig vaak lange uitloop De Secretaresse is wel wat eigenwijs maken nog wel eens fouten met medicatie en niet willen toegeven terwijl ze in feite onder het gesprek al aangeeft wat er fout gegaan is maar ziet dit zelf niet in daarom ben ik naar een andere huisarts gegaan sinds kort verder werkt de Arts wel mee aan eventuele onderzoeken maar in zijn dossier wat ik opgevraagd had dat mijn medicatie stop gezet was dit is niet correct maar dan wel de medicatie uitschrijven heb meerdere malen aangegeven voor een hertelling en dit gaat dus blijkbaar fout en wordt er verweten dat ik dan maar te veel slik oneindige discussies hierover ook als dit door meerdere mensen wordt geprobeerd het op te lossen en werd ik verzocht om naar een andere huisarts te gaan niet netjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk A.J.M. Sweere? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.