Waardering van Huisartspraktijk B.J. Olthof - Bergschenhoek op 23 november 2018

2.5
  • Infectieziekten

8 maanden geleden een infectie opgelopen aan mijn voet ,  werd door olthof beschreven als zwemmers eczeem . Na meerdere zalfjes en pillen werd het niet beter maar erger ,werd dusdanig erg dat het een knal rode voet werd met een rode streep . Toch direct naar zuster post gegaan en antibiotica gekregen want het bleek een zware bacteriële infectie te zijn . Na een aantal weken/ maanden toch terug naar de dokter omdat het niet weg ging maar erger werd . Kreeg ik als antwoord dat rode is normaal dat hoort . Na dit antwoord per direct van arts gewisseld en nu blijkt dat mijn hartslag in mijn been rond de 121 moet zijn en nu maar 21 is waardoor er dus nauwelijks bloed dus ook de antibiotica niet tot nauwelijks in mijn voet komt . Direct naar een vaat chirurg en er blijk een verstopping te zitten in beide benen . Binnenkort een ct scan laten maken om precies te zien waar de verstopping/vernauwing zit . Na bloed afname bleek ook mij cholesterol te hoog te zijn . Dit is geconstateerd en door gestuurd door een andere arts . Zo simpel iemand door sturen voor bloed onderzoek als je het zelf niet weet . Maar zeggen dat het normaal is en zo hoort kan gewoon niet . Nu loop ik bij echte specialisten die mij wel goed helpen en begeleiden . Hopenlijk ben ik hier gauw vanaf .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk B.J. Olthof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.