Waardering van Huisartspraktijk Eisenga en Poorts, locatie Heemskerkstraat - Erica op 6 september 2019

6.8

Prima arts, er werd goed geluisterd en werd begrepen door de huisarts. De huisartsen in Erica zijn slecht telefonisch bereikbaar. Of de lijn is bezet of je krijgt het antwoordapparaat. Ik ervaar het als lastig om de praktijk te bereiken (onder eigen werktijden, zowel in de eigen pauze als in de werktijd, in principe bel je dan dus in de tijd van de baas) daar ik zelf aan een balie werk en je niet lang kunt wachten totdat je iemand van de praktijk hebt gesproken. Misschien dat daar een verbeterpunt ligt maar misschien is dit ook wel niet helemaal te verhelpen. Wachtruimte in Erica Heemskerkstraat is erg klein.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Eisenga en Poorts, locatie Heemskerkstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.