Waardering van Huisartspraktijk Özveren - Rotterdam op 17 november 2017

2.0

Na enkele jaren ingeschreven te zijn geweest bij huisartsenpraktijk Ozveren moet ik zeggen diep teleurgesteld te zijn. De huisarts (Ozveren) behandeld vrouwen op een onvriendelijke en ongelijke manier. Daarnaast is de huisarts best laks met het stellen van goede diagnoses en wat betreft adequate behandeling. Komt ondeskundig over. Na hevige pijn bij Ozveren geweest, volgens de dokter was er niets ernstigs aan de hand. Ik ben toen toch bij de Spoedeisende Hulp geweest, waarna ik direct werd opgenomen - die konden niet begrijpen dat de huisarts geen actie had ondernomen. Het is treurig maar ik kan niet anders dan patiënten te adviseren om toch voor een andere praktijk te kiezen. Je zit hier vaak in de wacht, en de assistenten zijn niet erg deskundig of bekwaam en helaas onprofessioneel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Özveren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.