Waardering van Huisartspraktijk Groot - Zeist op 20 augustus 2020

5.5
  • Huidaandoeningen

wij hebben meerdere malen dokter groot gebeld voor onderzoek voor verschillende gevallen en in de meeste gevallen werden we niet ontvangen. Voorbeeld: Ons zoontje van 1 had last van zijn oortjes. Ggd gaf aan naar de dokter te gaan omdat het oorontsteking kan zijn. Dr Groot gaf aan dat dat niet kon bij baby's. Op aandringen heeft hij toch gekekeken en het bleek toch oorontsteking te zijn. Ons zoontje (inmiddels 2)was gevallen met een flinke buil op zijn wang/oog. De dokter gaf aan zelf een filmpje te maken en door te sturen dat hij kon beoordelen. We moesten zelf aan de binnenkant van de wang kijken en voelen of het wel goed zat! Inmiddels 4 maanden geleden en nog niet geheel genezen. Ik zelf heb een huidziekte (19-8-20 bekend geworden bij dermatoloog) bij deze dermatoloog ben ik 2 jaar geleden ook geweest en afspraak gemaakt als het heftig word met mijn huid ik een doorverwijzing zou vragen bij de dokter. Deze doorverwijzing kwam vorige week pas. Vaak andere dokter zonder aankondiging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Groot? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.