Huisartsenpraktijk Habets

Huisartsenpraktijk

Kerkstraat 5 A 5768 BH Meijel

Waardering van Huisartsenpraktijk Habets - Meijel op 22 maart 2016

Rugpijn

Ik heb 7 januari 2016 de praktijk van de heer Habets gebeld ivm zeer ernstige zenuwpijn en wel zo erg dat ik niet kon lopen, staan of zitten. Deze huisarts praktijk was de dichts bijzijnde ivm mijn verblijf in Meijel.De assistente ging het eerst overleggen met de huisarts of ik misschien nog even kon langs komen. Na overleg met de huisarts werd me verteld dat ze geen gegevens van mij hadden en mij niet konden helpen. Ik gaf toen aan dat als je weekje weg bent of op vakantie, dat ze nooit gegevens hebben van bezoekers van elders uit het land, maar je wel geholpen moet worden. Ik werd toen maar verwezen naar de huisartsen post gaan alsof deze wel gegevens van mij hadden, dus met andere woorden wat een flauwekul. Ook werd mij bijvoorbeeld niet aangeboden om de volgende dag te komen! Dus vandaar mijn waardering voor deze arts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Habets? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.