Huisartspraktijk Khajehi

Huisartsenpraktijk

Van Beethovenlaan 65 2901 EM Capelle aan den IJssel

Waardering van Huisartspraktijk Khajehi - Capelle aan den IJssel op 5 maart 2018

Huidaandoeningen

Heb verschillende huisartsen gehad in verband met vaak verhuizen. Dit is de meest slechte huisarts ooit. Heb 2 jaar bij haar gezeten. De assistente was meer betrokken en had meer een luisterend oor dan de huisarts zelf. Veel wordt ook via de assitente geregeld. Mijn zoon had een vreselijk dikke bult op zijn rug (bij zijn rugwervel). Hij is tevens ook autistisch. Kan niet praten, begrijpt ons niet..had wel veel pijn.. maandagochtend gebeld en de arts kon pas voor vrijdag een afspraak maken. Heb haar 15 min aan de telefoon gesproken en heb haar meerdere malen verzocht of ze mijn zoon ieder kon zien..want het zag er onstoken uit en ik maakte mij zorgen... hele discussie heeft uiteindelijk gezorgd voor een afspraak disndagochtend... de volgende ochtend is ze bij mijn autistisch zoon verder gaan discussieren over het telefoongesprek en dat zij niet verplicht is klaar te staan voor mijn kind..want ze heeft ook terminale patienten.. kreeg ik te horen.. ja ehummm.. mijn verwachting was ook niet dat ze mijn zoon (die overigens veel beperkingen heeft en verschillende aandoeningen) voortrok op de terminale patienten...  en ook moest ze keer op keer zeggen dat ze genoeg autistische kinderen in de ptaktijk heeft en dat dus mijn kind niet byzonder was etc etc... daar huilend weggegaan... tussen het vernederen door.. keek ze wel naar zijn rug en volgens haar was het niks. Het was maar een kiste. Gelijk dezelfde dag overgegaan bij een ander huisarts. Die kiste wat volgens haar niks was moet operatief onder narcose verwijderd worden. Want dat wat zij niks vond.. heeft mijn kind 3 weken lang vreselijk veel pijn bezorgd..hoge koorts en ziek werd hij ervan.... dus denk 2 keer na voordat je bij haar komt... als je je eigen mening geeft kan ze je zo uitschreeueen. Is absoluut niet artswaardig...!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Khajehi? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.