Waardering van Huisartspraktijk Kuiperij - Enschede op 11 januari 2021

4.0

2 maand geleden een vraag via mail gesteld geen antwoord gehad. Rond kerst weer toen de automatische melding gekregen: Wij proberen u email z.s.m na onze vakantie te beantwoorden. Maar inmiddels nog geen antwoord nog een reactie als ik vraag waarom niet. Ik vind het geen manier van omgaan met mensen totaal nergens op te reageren. Zeker niet in de zorgsector .het schept geen vertrouwen .

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Kuiperij - Enschede

Geachte heer, mevrouw,
Excuses dat wij uw mail niet gezien blijken te hebben.
Het is wettelijk verboden geworden om medische informatie via onbeveiligde email te versturen. Het is onduidelijk geweest dat er via het automatisch antwoord in onze vakantie aangegeven werd dat wij wel zouden reageren via email.
Vanaf nu zal duidelijker worden aangeven op de website dat ons emailadres niet gebruikt kan worden voor communicatie met de praktijk over medische aangelegenheden. Er zal ook worden benoemd dat wij verzoeken telefonisch contact met de praktijk op te nemen.
Bedankt voor uw feedback, daarmee heb ik de dienstverlening kunnen verbeteren.
Hopelijk heb ik u door deze verbeteringen in de communicatie weer vertrouwen in mij(n praktijk) kunnen geven.
Indien u daar nu nog behoefte aan heeft, ben ik graag bereid u telefonisch te woord te staan.
Vriendelijke groet,
groet,
Karen Kuiperij
Huisarts

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Kuiperij? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.