Huisartspraktijk Mantingh

Huisartsenpraktijk

Brink 1 C 9461 AR Gieten

Waardering van Huisartspraktijk Mantingh - Gieten op 7 december 2018

Vorige week een klacht gestuurd naar mantingh waarop tot op heden geen enkele reaktie is geweest. Nog geen telefoontje met een terugkoppeling of iets dergelijks. De klacht ging over het feit dat ik netjes belde voor de afgesproken tijd dat ik mogelijk iets later zou zijn doordat ik 78 km verderop vandaan moest komen die dag. Iets waarvan de huisarts op de hoogte is. Na dik anderhalf uur in de auto kwam ik 4 minuten over de tijd aan, helaas te laat en ik was voor niets gekomen... 4 minuten.. ze hebben altijd uitloop maar assistente Linda had met de vrouwelijke huisarts die dienst had dat zo afgesproken. Ik had best vertrouwen in mantingh zelf, maar dat die de moeite niet eens neemt om mijn email te behandelen valt mij toch behoorlijk tegen.Jammer....Tot op heden voel ik mij lang niet lekker En mijn klachten verergeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Mantingh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.