Huisartspraktijk O.J. Mospan

Huisartsenpraktijk

Zuiderweg 35 1741 NA Schagen

Waardering van Huisartspraktijk O.J. Mospan - Schagen op 29 juni 2019

Deze huisarts is heel erg bezig met haar PC en beeldscherm alsof dat belangrijker is dan het contact met de patiënt.Als reactie op hevige nachtelijke beenkrampen werd ik doorverwezen naar een maag-, darm- en leverspecialist, waarop ik een uitnodiging ontving voor een gastroscopie en colonoscopie. Dit alles zonder overleg voor de doorverwijzing ("niet noodzakelijk" was het antwoord). Dergelijke uitnodigingen zonder toelichting leiden tot veel ongerustheid.De communicatie vind ik ver beneden peil (Nederlands is niet haar moederstaal), en ik twijfel zelfs soms aan deskundigheid (verwijst soms naar huismiddelen als Votaren gel en dergelijke. De praktijk wordt gekenmerkt door extreem grote personeelswisselingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk O.J. Mospan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.