Waardering van Huisartspraktijk O.J. Mospan - Schagen op 29 mei 2017

2.0

Een week geleden aan een liesbreuk geopereerd. Na 5 dagen begint één van de wondjes (in de navel) te ontsteken, de plek eromheen wordt rood en het is aardig warm. Mijn eigen huisarts is op vakantie en daarom hier terecht gekomen. Ik wil de arts even laten kijken naar het wondje om erger te voorkomen. Bij de eerste keer bellen het advies te hebben gekregen om het ziekenhuis (25 km verderop) te bellen en daar heen te gaan. Die gaven aan dat ik zelf kan kiezen: de huisarts of het ziekenhuis. Tsja, de huisarts is nog geen 1 km van mijn huis. Weer terug gebeld en nadat de assistente met de arts had overlegd was het antwoord: "als het ontstoken is dan kan de dokter er toch niets aan doen". Echt een antwoord waar je wat mee kan. Niet dus. Héél slecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk O.J. Mospan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.