Waardering van Huisartspraktijk Pala - Deventer op 23 augustus 2013

7.0

Dhr. Pala is een lieve man,die tijd voor zijn patienten neemt.Hij luistert goed maar of die daarmee wat doet dat is de vraag twee.Hij neemt me niet serieus of denkt dat ik gek ben?Mijn allee lichamelijke klachten zijn volgens hem door stress veroorzaakt.Verwijst me nooit makelijk naar een specialist of ziekenhuis.Wacht altijd te lang om iets met mijn klachten te doen.Voor me word altijd getekend om me te laten zien wat ik heb.In verwijs brief voor een gynecolog word bij de klachten geschrijven;Mvr te snel angstig,nu is uit onderzoek gebleken dat mijn klachten niet voor niks waren.Gevonden cellen bij mijn baarmoeder worden nu door patalog gekijken.Ik ben boos en tegelijk tijd verdretig.Ondanks dat ik bij een kno arts bekend ben moet ik nu met de vocht achter mijn oor,pijn aan mijn oor en doofheid toch 3 maanden mee lopen als dan niet voorbij is gaan ze me verwijzen.Dit is echt niet meer normaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Pala? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.