Waardering van Huisartspraktijk Ramyad - Lelystad op 28 juli 2020

3.0

De huisarts weet nooit waarvoor je komt ,ondanks dat je 2dagen ervoor nog voor hetzelfde euvel geweest bent ,blijft maar in de computer zoeken Schrijft keer op keer verkeerde verwijzingen Huisarts is voor het minste of geringste erg gestrest en als hij een tel tussendoor krijgt waar wij bijzitten doet hij zeer wrevelig over de "patient"! Luisteren doet hij gewoonweg niet en als je om uitleg vraagt geeft hij die niet Vele (boze) gesprekken met hem gehad en consulten verspilt over zijn gedrag ,of hij ontkent of schuift af op assistente Wij zitten vast ,willen een andere huisarts en dat ook tegen de zeer arrogante assistente gezegd Totaal geen vertrouwen en respect meer in deze huisarts en wij beiden hebben behandeling nodig

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Ramyad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.