Waardering van Huisartspraktijk Ramyad - Lelystad op 17 oktober 2017

Prettige dokter, laagdrempelig en dat lijkt mij juist zo belangrijk omdat je je veilig moet voelen bij je huisarts. Hij neemt echt de tijd, neemt je probleem serieus. Voor mij allemaal pluspunten wat betreft de dokter en de locatie. Ik weet niet hoe het bij andere dokters gaat, maar een groot probleem vind ik dat ik altijd het gevoel heb verantwoording af te moeten leggen aan de assistente. Ik snap dat ze taken heeft. Maar krijg altijd het gevoel dat ze irritatie heeft en weinig geduld. Ook vind ik dat ze niet kan bepalen wanneer het belangrijk is dat je een afspraak maakt en wanneer niet. Dat wil ik zelf bepalen. Uitslagen doorgeven vind ik ook een taak van de dokter, en niet van de assistent. Hier kunnen anders fouten insluipen omdat de assistente de uitslagen anders "leest" dan de dokter zelf.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Ramyad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.