Huisartspraktijk Steenkist

Huisartsenpraktijk

Huis te Landelaan 61 63 2283 VB Rijswijk

13 resultaten voor je selectie:

6 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd goed geluisterd naar mijn klachten, en indien nodig doorverwezen naar een specialist.

8.7
4 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Steenkisten en zijn assistente zijn een heel goed team samen. Er wordt serieus naar je geluisterd .

28 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Kom hier al jaren en altijd goede ervaringen. Rustige nuchtere arts en prettige kundige assistente.

2 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige en deskundige arts en een zeer accurate assistente. Alles lekker to the point.

9.8
17 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een heel kundige arts. Rustug en gedecideerd. Komt afspraken na.

9.8
9 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Aardige medewerkers, alles altijd op tijd en voel me serieus genomen.

8.8
21 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een hele fijne arts en assistente. Erg deskundig. Lijkt misschien zakelijk door het goede luisteren en het raadplegen van het dosier maar daarna komt er ook een goede diagnose of verwijzing. Ben...

9.3
12 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een kundige arts Hij geeft een goede diagnose. Rustige vriendelijke arts. We zijn heel tevreden als patiënt. Weet veel ,geeft goede adviezen en de juiste medicijnen.

19 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt serieus naar je geluisterd en indien nodig doorverwezen of een recept uitgeschreven.

7.5
3 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn vader was uitbehandeld voor darmkanker en wilde euthanasie en heeft met steenkist daar over gesproken en daarna een en ander op papier gezet en steenkist beloofde als mijn vader er klaar voor...

4.2
10 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

"De arts is bijzonder onvriendelijk, bevooroordeeld en onprofessioneel. Na de betreffende aanvraag voor een doorverwijzing, die niet werd goed gekeurd (zonder reden), besloten om van Praktijk te...

3.3
31 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer kundige en nuchtere huisarts; prettige verdeling tussen volle aandacht en ter zake komen

9.7