Huisartspraktijk Steenkist

Huisartsenpraktijk

Huis te Landelaan 61 63 2283 VB Rijswijk

Waardering van Huisartspraktijk Steenkist - Rijswijk op 3 augustus 2017

Darmkanker

Mijn vader was uitbehandeld voor darmkanker en wilde euthanasie en heeft met steenkist daar over gesproken en daarna een en ander op papier gezet en steenkist beloofde als mijn vader er klaar voor was hij deze euthanasie zou uitvoeren. Wij kinderen wisten dat er altijd een tweede arts toestemming moest geven, echt na weken daar over te zeuren ging steenkist ermee akkoord. Die tweede arts heeft dus met mijn vader gesproken en zijn akkoord gegeven. Mijn vader had 24 uur verzorging en deze melden al dat steenkist altijd ja zegt tegen een euthanasie vraag maar deze nooit nakomt dus wij opnieuw een gesprek met hem aangegaan waarin hij stellig beloofde dat mijn vader er klaar voor was hij hem het (gifspuitje) zou geven en dit heeft hij werkelijk zo genoemd gifspuitje. Goed mijn vader was zo ver en vroeg om het uit te voeren maar steenkist deed het gevraagde dus niet. Niet lang daarna raakte mijn vader in coma heeft zo 2 weken gelegen en zelfs in coma had hij zoveel pijn dat hij met hoofd in kussens drukte en op zijn knieën zat van de pijn. Steenkist gebeld maar had geen tijd dus hebben we de smartarts gebeld welke constateerde dat mijn vader zijn plas niet kwijt kon dus is er een katheter geplaats er werkelijk anderhalve liter liep er zo uit. Na 2 dagen overleed mijn vader doordat de smartarts het infuus zo hoog mogelijk gezet heeft en die 2 dagen heeft mijn vader geen pijn meer gehad dus is alsnog rustig gestorven, en nádat mijn vader was overleden hebben we steenkist niet meer gezien hij heeft mijn moeder niet eens gecondoleerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk Steenkist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.