Huisartspraktijk V.S. Mahabier

Huisartsenpraktijk

Dierenselaan 14 2573 KH Den Haag

Waardering van Huisartspraktijk V.S. Mahabier - Den Haag op 7 oktober 2016

Zelf patiënt hier .Heb mijn pasgeboren dochter ingeschreven die zes weken te vroeg is.Vervolgens heeft ze koorts en wil ik mijn vriendin een afspraak laten maken .blijkt dat niet te kunnen omdat mijn dochter der moeder er zelf geen patiënt is .Mijn dochter is 6 weken te vroeg geboren en heeft 38.7 graden koorts .als dokter heb je een eed afgelegd en hoor je gehoor te geven aan de ziekte.Ik heb haar ingeschreven bij een assistent en vervolgens word het probleem bij mij neergelegd en moet ik naar het ziekenhuis met me dochter.omdat jullie je verantwoordelijk niet kunnen pakken.mevrouw Mahabier dit is al de 2 keer dat er zoiets voorvalt.Mijn advies aan alle mensen is ga niet naar haar .Als je daar toch patiënt bent vraag om dokter sultan.Want na de 15 jaar dat ik patiënt ben hier heeft mevrouw mahabier me maar 1 keer behandeld en dan maakt zei wel achter haar telefoon zulke beslissingen terwijl ze mij niet eens kent.Een belangrijke feit is dat ik dokter sultan ben tegengekomen en die zegt me langs te komen en dan gebeurt dit vervolgens een dag later .Bedankt slechter kan niet als arts.Verder wou ik zeggen dat me dochter een virale infectie heeft opgelopen en dat ik het gevoel heb dat mevrouw mahabier haar verantwoordelijkheid niet wil/kan nemen.We hadden er eerder achter kunnen komen en buiten dat mag je een patiënt niet met deze reden weigeren. Het is alleen zo jammer dat ik hier niks aan kan doen maar hoop hiermee mensen te hebben gewaarschuwd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartspraktijk V.S. Mahabier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.