Jans Huisartsen

Huisartsenpraktijk

Struisenburgstraat 46 3063 BR Rotterdam

Waardering van Jans Huisartsen - Rotterdam op 4 augustus 2021

Coronavirus (COVID-19)

Wat een contrast met mijn vorige huisarts! Jans Huisartsen is een nieuwe praktijk. Inschrijving verliep heel makkelijk en vlot. Je hebt de mogelijkheid om zelf een afspraak te plannen en je eigen huisarts te kiezen. Ik ben gisteren voor het eerst op consult geweest bij Susan Nourzad en ik ben ontzettend tevreden. Ze nam de tijd, ze luisterde zeer goed, ze was begripvol en empathisch, ze toonde zich uitermate deskundig in haar probleemanalyse, en ze heeft mijn probleem ontzettend helder uitgelegd. Ze heeft me handvaten meegegeven en ze heeft me weten gerust te stellen dat mijn maandenlange klachten goed komen. Ik ben niet iemand die reviews schrijft, maar zij is deze review echt waard! Haar holistische kijk en aanpak maakt echt een verschil! Overigens, ik heb ook kort telefonisch contact gehad met dokter Mol. Ook hij kwam deskundig en empatisch over. Deze nieuwe praktijk is geweldig; het voelt op dit moment aan als een privekliniek! Ik ben zeer blij met mijn overschrijving!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jans Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.