Medisch Centrum Mook

Huisartsenpraktijk

Groesbeekseweg 5 6585 KE Mook

Waardering van Medisch Centrum Mook - Mook op 22 juni 2018

Op de huisartsen in deze praktijk valt niks aan te merken, op de communicatie en wachttijden de laatste maanden wel. Zo is het mij de laatste maanden al twee keer overkomen dat ik een herhaalrecept via internet heb aangevraagd en hier nooit meer iets op terug heb gehoord. In de apotheek bleek er niks binnen te zijn gekomen. Hiervoor moet ik dan weer de praktijk bellen (op e-mail wordt sowieso niet gereageerd), hetgeen regelmatig resulteert in een kwartier in de wacht staan (vandaar dat ik graag mijn herhaalrecepten via internet regel). Betere online voorzieningen zouden de kwaliteit van zorg enorm verbeteren en ongetwijfeld ook de wachttijd aan de telefoon terug brengen. Daarnaast liep het spreekuur de laatste paar keren dat ik de huisarts bezocht behoorlijk uit. De laatste keer zelfs zo erg dat er niet genoeg zitplaats in de wachtruimte was en er mensen moesten staan. Dit lijkt mij niet wenselijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Centrum Mook? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.