Waardering van Medisch Centrum Nieuwenhagen, Huisartspraktijk Sluysmans - Landgraaf op 7 augustus 2018

3.5

Om een afspraak bij Sluysmans te maken hang je (vaak) minimaal 20 minuten aan de telefoon. Als je eindelijk een assisten aan de telefoon hebt kun je zonder spoedklacht pas meer dan een week later op consult komen. Dit is ronduit belachelijk. Verder kan ik de deskundigheid van Sluysmans niet prijzen. Enkele malen al meegemaakt dat de diagnose niet correct was. Luisteren kan ze soms redelijk, maar helaas ook al meegemaakt dat niet werd onderzocht dat wel aangegeven was. Het enige goede dat ik tot nog toe heb kunnen ontdekken is het nieuw geplaatste gezondheidscentrum.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Centrum Nieuwenhagen, Huisartspraktijk Sluysmans? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.