Medisch Centrum Rembrandt van Rijn, praktijk Lub

Huisartsenpraktijk

Rembrandtlaan 76 7944 GK Meppel
Er is 1 waardering

Waardering van Medisch Centrum Rembrandt van Rijn, praktijk Lub - Meppel op 26 april 2018

In augustus 2017 zijn mijn man en ik naar Meppel verhuisd. Het leek ons prettig om een huisarts in de buurt van onze nieuwe woonplek te hebben en we hebben ons aangemeld bij de praktijk van dr. Lub in de Koedijkslanden. Vrij snel na de verhuizing kreeg mijn man op zijn werk een ongelukje en we belden de assistente van de huisarts voor de na-verzorging. We maakten een afspraak en ik gaf aan mee te komen, zodat we met de nieuwe huisarts kennis konden maken. We hebben toen vrij lang in de wachtkamer gezeten en bij het oproepen bleek de arts naar een noodgeval te zijn, en de assistente heeft de wond van mijn man onderzocht en verzorgd. Dit was jammer, maar kan natuurlijk gebeuren. Wel zou het prettig zijn geweest dat we hier even van op de hoogte waren gebracht tijdens het wachten. De twee volgende bezoeken is mijn man ook door de assistente behandeld. Vandaag belde ik om aan te geven dat we naar een andere arts willen, waarop de assistente aangaf dat zij dit met de arts wilde bespreken en dat kan pas over 2 weken omdat de arts op vakantie is. Maar hoe kan het dat een praktijk open is, terwijl er geen arts is? Hoe kan het dat als je door een assistente wordt behandeld, voor een arts betaald? Mijns inziens is hier sprake van foute facturering qua hoogte van de kosten. Ik neem aan dat een assistente een ander inkomen geniet dan een huisarts?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Centrum Rembrandt van Rijn, praktijk Lub? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.