Waardering van Sanitas Gezondheidscentrum Rotterdam, Huisartsen Dorpsweg - Rotterdam op 22 februari 2017

2.0

Ik ben al sinds geboorte patiënt bij deze 'huisartsengroep'. Alhoewel in het begin een hele andere huisarts - dr. Kloet - op de Beukelsdijk zat. Nadat dr. Kloet met pensioen is gegaan, is het nooit meer goed gekomen bij deze praktijk. Nu ze zijn verhuisd naar een nieuwe, grotere, locatie, verwacht men dat deze verhuizing een positieve impact zou hebben op de service en klantvriendelijkheid van de medewerkers. Dat is dus niet gebeurd. De medewerkers zijn onvriendelijk, anti-sociaal en onprofessioneel. Iedere keer als je belt voor een afspraak vinden ze de juiste gegevens van een patiënt niet. Wanneer je daar komt, kunnen ze niet inzien waar en met wie je een afspraak hebt. Men blijft ook naar je staren totdat je letterlijk wordt weggestuurd. Of hangen zelfs de telefoon in je oor op. Wat daar allemaal in het praktijk gebeurd, hoe de communicatie tussen de verschillende professionals loopt, dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat deze manier van werken onacceptabel is. Ik kan niet wachten om te verhuizen zodat ik een andere huisarts kan nemen. Jammer!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sanitas Gezondheidscentrum Rotterdam, Huisartsen Dorpsweg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.