Waardering van Smits, Lemckert en Grote, huisartspraktijk - Zoetermeer op 5 februari 2013

4.8

Helaas oogt de entree erg treurig. De medewerkers zijn niet erg gericht op de cliënten die binnenkomen, maar met heel andere dingen bezig. Waarschijnlijk ook erg nuttig, maar je voelt je verloren en niet welkom. Ben ingeschreven bij de ene dokter maar heb deze nog maar 1x gezien. Daarna al zeker een jaar steeds een ander gehad....met welke reden? En wanneer mijn "eigen" dokter er weer is? Als je ee afspraak heb weten te maken wordt er wel goed geluisterd. Voel mij niet opgejaagd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smits, Lemckert en Grote, huisartspraktijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.