Waardering van Universitaire Huisartsenpraktijk VUmc - Amsterdam op 15 september 2011

5.3

De huisartsen die ik (helaas) niet wil aanbevelen, zijn de VU huisartsen (en dan heb ik het over één bepaalde iets oudere vrouwelijke huisarts). Wellicht ligt het aan mij hoor maar ik heb me bij haar niet zo prettig gevoeld en het gaf mij ook niet het gevoel dat ik een derde keer naar haar toe wil gaan. Het aller ergste was echter één van de secretaresse. Zij was enorm onbeschoft en beledigend (vanwege mijn gebrekig Nederlands). ik was erg verbaasd over hoe zij met patiënten als ik omging.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Universitaire Huisartsenpraktijk VUmc? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.