Waardering van Stichting Nieuw Unicum - Zandvoort op 13 maart 2019 interview

7.9

Ik ben blij met mijn woning. Het had wel iets groter mogen zijn maar ik heb hier alles en Nieuw Unicum ligt in een prachtig natuurgebied. Daarnaast heb je alle voorzieningen onder een dak ook de dagbesteding. Er is een vast team, er komen de laatste tijd veel uitzendkrachten in verband het gebrek aan personeel. Er werken ook stagiaires, die moet ik uitleggen welke hulp ik nodig heb, Hier heb ik niet altijd zin omdat mijn hoofd er niet altijd naar staat. De meeste begeleiders weten wat ik nodig hebben en luisteren ook naar wat ik belangrijk vindt. Enkele denken het beter te weten. Ze zijn deskundig en als ze het niet goed weten dan gaan ze het vragen aan iemand die het wel weet. De vaste begeleiders kunnen zien of je niet lekker in je vel zit en informeren dan ook naar je en doen er iets mee als het nodig is. Dit telt in mindere mate bij de uitzendkrachten en de stagiaires. Als er iets aan de hand is dan krijg ik gehoor. Je mag meepraten over afspraken die gemaakt worden en ik krijg voldoende informatie over de zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Nieuw Unicum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.