Waardering van Cosis, Hout - Groningen op 25 juni 2019 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Afspraken worden in overleg gemaakt, wanneer er meningsverschillen zijn komen we er altijd samen uit door er over te praten. De begeleiders houden zich goed aan de afspraken. De begeleiders kunnen mij goed begeleiden. Soms is het druk, maar ze proberen er wel altijd voor mij te zijn. De begeleiding weet goed wat ze moeten doen. Soms zou ik wel wat meer informatie willen over dingen die gebeuren op de werkvloer. De informatie die ik krijg zou iets vroegtijdiger gegeven kunnen worden. De informatie die ik krijg is wel duidelijk voor mij. De begeleiding kijkt goed naar hoe het met mij gaat. De begeleiding zou mij iets meer kunnen ondersteunen tijdens het werken. Wanneer de begeleiding ziet dat ik mij niet goed voel, grijpen ze in en is er tijd om even te praten. Ik krijg voldoende ondersteuning. Als ik goede ideeën heb of ik wil iets anders, dan is dat mogelijk. Regelmatig is er verandering qua begeleiders. Dat vind ik soms wel moeilijk. Mijn persoonlijk begeleider werkt goed samen met de rest van het team. Iedereen is goed op de hoogte. De begeleiding luistert goed naar mij, als het druk is hebben ze hier minder tijd voor. De werkplek is goed. Het is een mooie plek en we maken veel verschillende producten. Ik voel me prettig en veilig in dit gebouw. Deze werkplek is alleen wel wat verouderd, daarom zijn ze op zoek naar een nieuwe locatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.