Waardering van Cosis, Hout - Groningen op 25 juni 2019 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik kan meepraten over afspraken die worden gemaakt. De begeleiders houden zich niet altijd aan de afspraken. Dit komt doordat ze het druk hebben, er is te weinig begeleiding en er zijn te veel cliënten. De begeleiding helpt mij bij mijn werk. Met moeilijke opdrachten wordt ik goed ondersteund. De begeleiders kennen mij goed en ze weten hoe ze met mij om moeten gaan. Wanneer een begeleider niet weet hoe ze met mij om moeten gaan, neemt iemand anders het over. Ik krijg voldoende informatie. Soms wordt deze informatie wel te laat doorgegeven. Ik zoek ook veel zelf uit. De informatie die ik krijg is vaak wel begrijpelijk. De begeleiding ziet veranderingen in mijn gedrag. Wanneer ik me niet goed voel proberen ze met mij te praten. De begeleiding remt mij wanneer het nodig is. Ze geven mij de ondersteuning die ik nodig heb. De begeleiding is heel begripvol. Het is een vast team. Soms gaan er wel mensen weg, maar dit komt niet heel vaak voor. Mijn begeleider overlegt veel met andere collega's. Er wordt naar mij geluisterd en de begeleiding is geinteresseerd in mij. Niet iedereen houdt zich aan de veiligheidsvoorschiften, dit vind ik niet oké. Ik vind de werklocatie heel goed. We zijn met veel producten bezig. Sommige machines zouden iets professioneler kunnen, maar als we gaan verhuizen krijgen we dat waarschijnlijk wel. Ik heb het heel erg naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.